HELPDESK – WSPARCIE UŻYTKOWNIKÓW

Biuletyn informacyjny

W tym miejscu dostępne będą publikowane przez nas biuletyny informujące o najważniejszych nowościach, zmianach wprowadzonych do oprogramowania i dostosowaniu systemów do aktualnie obowiązujących przepisów prawa. Poniżej przeczytać można najświeższy biuletyn.

Instrukcja nadawania kodów GTU

Szanowni Państwo w związku z liczymi telefonami i pytaniami dotyczącymi nadawania kodów GTU zamieszczamy przygotowaną instrukcję dotyczącą w/w zagadanienia.

czytaj dalej

FAQ

Znajdziecie tutaj Państwo odpowiedzi na najczęściej nurtujące Was pytania oraz rozwiązania aktualnych zagadnień i problemów.

Wsparcie Użytkowników - obsługa Klienta

Nasz dział obsługi oprogramowania oferuje wsparcie dla wszystkich użytkowników oprogramowania z naszej oferty. Osoby zatrudnione w dziale to pracownicy z wieloletnim doświadczeniem, co daje gwarancję profesjonalnej i sprawnej obsługi naszych Klientów.

Oferujemy również profesjonalne wsparcie informatyczne dla księgowości. Obejmuje ono m.in. obsługę programów Płatnik, e-PFRON, e-deklaracje oraz podpisy i certyfikaty elektroniczne.

Wsparcie użytkowników dystrybuowanego oprogramowania realizujemy w dwóch trybach: system pakietowy (obsługa podstawowa) lub opieka autorska (obsługa premium). Czytaj o trybach obsługi

OPIEKA PAKIETY 3/6/12
Roczne aktualizacje Bez dodatkowych opłat Pełna płatność wg cennika
Ilość godzin obsługi Nielimitowana 3 / 6 / 12
Ważność pakietu stała 3 /6 /12 miesięcy lub do wyczerpania limitu godzin
Pierwszeństwo obsługi V
Nieprzekraczalny czas reakcji w przypadku krytycznej awarii 2h brak
Opiekun klienta V
Szybki kontakt na tel. Komórkowy opiekuna V
Kontakt mailowy V V
Kontakt na numer stacjonarny V V
Płatność Stały ryczałt miesięczny Jednorazowa z góry
Sugerowany kontakt Telefoniczny z opiekunem mailowy