HELPDESK – WSPARCIE UŻYTKOWNIKÓW
Biuletyn informacyjny
W tym miejscu dostępne będą publikowane przez nas biuletyny informujące o najważniejszych nowościach, zmianach wprowadzonych do oprogramowania i dostosowaniu systemów do aktualnie obowiązujących przepisów prawa. Poniżej przeczytać można najświeższy biuletyn.Biuletyn informacyjny nr 42 z dnia 10.12.2020 – SOOT 2021 i zmiany w cenniku
Informujemy, że rozpoczęliśmy dystrybucję SOOT w wersji na 2021 rok. Zakup aktualizacji zagwarantuje spójność systemu z przepisami prawa przez cały 2021 rok (również tymi, które zostaną ogłoszone w ciągu roku).
czytaj dalejInstrukcja przygotowania programu SOOT – opłata cukrowa
Szanowni Państwo w związku z licznymi telefonami i pytaniami dotyczącymi ustawień programu dotyczącymi opłaty cukrowej zamieszczamy przygotowaną instrukcję dotyczącą w/w zagadanienia.
czytaj dalejInstrukcja nadawania kodów GTU
Szanowni Państwo w związku z liczymi telefonami i pytaniami dotyczącymi nadawania kodów GTU zamieszczamy przygotowaną instrukcję dotyczącą w/w zagadanienia.
czytaj dalejBiuletyn informacyjny nr 40 z dnia 07.10.2020 – Hurtownia Danych V6.
Informujemy, że dystrybuujemy już nową wersję programu Hurtowania Danych v.6, zawierającą zmiany dotyczące JPK_VAT.
czytaj dalejFAQ
Znajdziecie tutaj Państwo odpowiedzi na najczęściej nurtujące Was pytania oraz rozwiązania aktualnych zagadnień i problemów.Wsparcie Użytkowników - obsługa Klienta
Nasz dział obsługi oprogramowania oferuje wsparcie dla wszystkich użytkowników oprogramowania z naszej oferty. Osoby zatrudnione w dziale to pracownicy z wieloletnim doświadczeniem, co daje gwarancję profesjonalnej i sprawnej obsługi naszych Klientów.
Oferujemy również profesjonalne wsparcie informatyczne dla księgowości. Obejmuje ono m.in. obsługę programów Płatnik, e-PFRON, e-deklaracje oraz podpisy i certyfikaty elektroniczne.
Wsparcie użytkowników dystrybuowanego oprogramowania realizujemy w dwóch trybach: system pakietowy (obsługa podstawowa) lub opieka autorska (obsługa premium). Czytaj o trybach obsługi
|
OPIEKA | PAKIETY 3/6/12 |
Roczne aktualizacje | Bez dodatkowych opłat | Pełna płatność wg cennika |
Ilość godzin obsługi | Nielimitowana | 3 / 6 / 12 |
Ważność pakietu | stała | 3 /6 /12 miesięcy lub do wyczerpania limitu godzin |
Pierwszeństwo obsługi | V | |
Nieprzekraczalny czas reakcji w przypadku krytycznej awarii | 2h | brak |
Opiekun klienta | V | |
Szybki kontakt na tel. Komórkowy opiekuna | V | |
Kontakt mailowy | V | V |
Kontakt na numer stacjonarny | V | V |
Płatność | Stały ryczałt miesięczny | Jednorazowa z góry |
Sugerowany kontakt | Telefoniczny z opiekunem | mailowy |