enova365

Poznaj enova365

Firma KJM Soft jest Autoryzowanym Partnerem systemu enova365 - najnowszej generacji oprogramowania ERP przeznaczonego do kompleksowego zarządzania firmami oraz instytucjami. Pełny ERP, bazujący na kilkunastoletnim doświadczeniu zespołu w budowaniu programu wspierającego procesy w firmach. W 100% polski produkt.

enova365 posiada 4 interfejsy, które odpowiadają różnym potrzebom i preferencjom użytkowników: Webowy (przeglądarkowy - HTML5), Klasyczny (okienkowy – Windows Forms), Mobilny (dotykowy - Windows 8.1), Komórkowy. Niezależnie od sposobu dostępu, na poziomie bazy danych, funkcjonalności i logiki biznesowej system pozostaje taki sam. Zmieniając urządzenia masz dostęp do tych samych danych.

Obszary działania systemu enova365

wtfdivi014-url1

CRM

Aplikacja wykorzystywana jest w kreowaniu, zarządzaniu i utrzymywaniu relacji z Klienta mi. Dzięki swojej elastyczności może być użytkowana w każdej firmie, bez względu na jej wielkość, profil czy branżę. Jej funkcjonalność ma znacznie większy zakres niż ma to miejsce w innych, standardowych aplikacjach tego typu.
wtfdivi014-url5

Handel

Zapewnia obsługę firm o różnych profilach w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży, zakupu, ewidencji zamówień i obsługi magazynu. To kompleksowa informacja na temat transakcji firmowych i ich Kontrahentów w jednym miejscu, a dodatkowo automatyzacja procesów handlowych.
wtfdivi014-url3

Kadry Płace

Skutecznie wspomagają zrządzanie zasobami ludzkimi w firmach zatrudniających od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pracowników. Przewagą tego rozwiązania jest bieżąca aktualizacja do zmieniających się przepisów, oraz duża elastyczność w tworzeniu własnych procedur.
wtfdivi014-url2

Księgowość

To ergonomiczne i nowoczesne narzędzie dla księgowych, które pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz bieżące i okresowe sprawozdania. Usprawnia codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy roku obrachunkowego.
wtfdivi014-url6

Workflow

Organizuje w firmie przepływ pracy poprzez automatyzację operacji biznesowych oraz porządkuje grupy zadań przypisane do użytkowników w procesy – w obrębie systemu enova365 niezależne od obszaru firmy.
wtfdivi014-url4

BI

To zaprojektowana z myślą o użytkowniku końcowym aplikacja BI, która zapewnia dostęp do wiedzy bez konieczności tworzenia skomplikowanych analiz. Dzięki kompatybilności z zewnętrznymi narzędziami analitycznymi moduł spełnia również oczekiwania managerów czy analityków.

enova365 w ofercie KJM Soft

Główna działalność KJM Soft to obsługa autorskiego oprogramowania wspomagającego sprzedaż, obrót towarowy, gospodarkę magazynową, obsługę finansowo księgową i kadrowo-płacową przedsiębiorstwa. Oferujemy profesjonalne wdrożenia oraz stałe wsparcie powdrożeniowe. Nasi programiści dbają o rozwój i aktualizację oprogramowania, a pracownicy działu wdrożeń o codzienną wygodę użytkowania ponad 500 firm, w których pracuje blisko 3000 stanowisk komputerowych.

KJM Soft jest również oficjalnym dystrybutorem systemów informatycznych klasy ERP – enova365 firmy Soneta. Jako Autoryzowany Partner prowadzimy sprzedaż i wdrażanie systemów ERP enova365. Po przeprowadzeniu analizy Twoich potrzeb w zestawieniu z modelem biznesowym i strukturą Twojej firmy przedstawimy korzyści płynące z wdrożenia tego systemu. Wskażemy, które moduły warto wybrać, aby maksymalnie usprawnić procesy zachodzące w w Twojej działalności.

Wdrożenie systemu to skomplikowany proces, ale my dołożymy wszelkich starań, aby określić harmonogram oraz wyróżnić etapy w taki sposób, aby działanie Twojej firmy nie zostało zakłócone. Po wdrożeniu zapewnimy pomoc przy pierwszym uruchomieniu systemu. System jest na bieżąco aktualizowany i dostosowywany do bieżących przepisów - w ramach ważnej gwarancji zawsze posiadasz dostęp do aktualnego oprogramowania. Wraz z rozwojem Twojej firmy możesz poszerzyć instalację o dodatkowe moduły lub wyższą wersję wyłącznie za różnicę w cenie.

RODO, a enova365

enova365 to ceniony system ERP, który dostarcza narzędzi z zakresu księgowości, kadry, sprzedaży i wielu innych. Rozwiązanie dostępne jest zarówno w modelu tradycyjnym (zakup), jak i w wersji chmurowej. Przygotowano również pakietu funkcji, które pomogą użytkownikom w dostosowaniu ich działalności do wymogów RODO.

EWIDENCJA ŹRÓDEŁ POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH, KTÓRE BĘDĄ PRZETWARZANE: zgodnie z rozporządzeniem, organizacja zobowiązana jest do ewidencjonowania pochodzenia danych osobowych, które zdobyła (konferencja, newsletter itp.)

EWIDENCJONOWANIE ZGÓD: wszystkie zgody na przetwarzanie danych osobowych powinny zostać ewidencjonowane. Przygotowywany system zgód będzie zapisywał również informacje o celach przetwarzania danych osobowych, okresie w jakim mogą być przetwarzane, historii zmian zgód w celach modyfikacji danych osobowych czy czasowego ograniczenia przetwarzania.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH: enova365 została wyposażona w mechanizm pozwalający na sprawdzenie historii danych osobowych tj. ustalenia wszystkich czynności jakie były na nich dokonywane wraz z określeniem osób prowadzących czynności. Monitorowanie działań na danych osobowych będą raportować rejestry czynności przetwarzania oraz rejestry danych wychodzących.

RAPORTOWANIE: RODO wymusza na organizacjach gromadzenie danych osobowych oraz udostępnianie informacji o zakresie przetwarzania. enova365 zostanie wyposażona w mechanizm pozwalający na zebranie informacji o zebranych danych osobowych i przekazania go zainteresowanemu. Zgodnie z rozporządzeniem, jeśli wystąpi taka potrzeba, dane osobowe zostaną przeniesione do innego sytemu drogą elektroniczną.

KOPIE ZAPASOWE: rozporządzanie wymaga od przedsiębiorców tworzenia kopii zapasowych zgromadzonych danych. enova365 oferuje usługę Archiwizator Azure, która pozwala na tworzenie kopii bezpieczeństwa danych a następnie ich przechowywanie w chmurze Microsoft Azure.

MECHANIZMY KONFIGURACYJNE: system praw w enova365 pozwala na dokładne określenie osób, które będą mogły pracować z danymi osobowymi oraz jaki zakres danych będzie im udostępniany.

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH: enova365 została wzbogacona w mechanizmy ochrony danych osobowych rekomendowanych przez rozporządzenie tj. pseudonimizacja oraz anomizacja. System poddawany jest regularnym audytom bezpieczeństwa wykonywanym przez zewnętrzne, niezależne podmioty. Testom poddawane są wszystkie oferowane warianty oprogramowania.

Możliwości licencjonowania

Zakup

Standardowa forma, dzięki której stajesz się dożywotnim właścicielem licencji z możliwością aktualizacji oprogramowania do nowych wersji. W cenie zakupu otrzymujesz 12-miesięczną gwarancję. To rozwiązanie dla tych, którzy preferują formę zakupu na własność, lub otrzymują dotację bądź leasing na wdrożenie systemu.

Abonament

Możliwość wynajęcia oprogramowania w modelu opłat abonamentowych za korzystanie z wybranych modułów systemu. Opcja idealna dla małych i średnich firm o dynamicznej strukturze zatrudnienia.

Chmura

Oferta oprogramowania w chmurze to model usługowy. Obejmuje wynajem modułów w abonamencie wraz z serwerem w chmurze Microsoft Azure, aktualizacjami i backupami za abonamentową, miesięczną opłatę. Rozwiązanie polecane dla firm, które nie chcą inwestować w zaplecze IT.

Warianty funkcjonalne

WERSJA SREBRNA

Rozwiązanie dla mikro- i małych firm.

WERSJA ZŁOTA

Przeznaczona dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

WERSJA PLATYNOWA

Przeznaczona dla firm wielooddziałowych i korporacji, wymagających profilowanych funkcjonalności.