(89) 500 00 69 pomoc@kjm.pl

enova365

Poznaj enova365

Firma KJM Soft jest Autoryzowanym Partnerem systemu enova365 - najnowszej generacji oprogramowania ERP przeznaczonego do kompleksowego zarządzania firmami oraz instytucjami. Pełny ERP, bazujący na kilkunastoletnim doświadczeniu zespołu w budowaniu programu wspierającego procesy w firmach. W 100% polski produkt.

enova365 posiada 4 interfejsy, które odpowiadają różnym potrzebom i preferencjom użytkowników: Webowy (przeglądarkowy - HTML5), Klasyczny (okienkowy – Windows Forms), Mobilny (dotykowy - Windows 8.1), Komórkowy. Niezależnie od sposobu dostępu, na poziomie bazy danych, funkcjonalności i logiki biznesowej system pozostaje taki sam. Zmieniając urządzenia masz dostęp do tych samych danych.

Obszary działania systemu enova365

wtfdivi014-url1

CRM

Aplikacja wykorzystywana jest w kreowaniu, zarządzaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami. Dzięki swojej elastyczności może być użytkowana w każdej firmie, bez względu na jej wielkość, profil czy branżę. Jej funkcjonalność ma znacznie większy zakres niż ma to miejsce w innych, standardowych aplikacjach tego typu.

wtfdivi014-url5

Handel

Zapewnia obsługę firm o różnych profilach w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży, zakupu, ewidencji zamówień i obsługi magazynu. To kompleksowa informacja na temat transakcji firmowych i ich Kontrahentów w jednym miejscu, a dodatkowo automatyzacja procesów handlowych.

wtfdivi014-url3

Kadry Płace

Skutecznie wspomagają zrządzanie zasobami ludzkimi w firmach zatrudniających od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pracowników. Przewagą tego rozwiązania jest bieżąca aktualizacja do zmieniających się przepisów, oraz duża elastyczność w tworzeniu własnych procedur.

wtfdivi014-url2

Księgowość

To ergonomiczne i nowoczesne narzędzie dla księgowych, które pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz bieżące i okresowe sprawozdania. Usprawnia codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy roku obrachunkowego.

wtfdivi014-url6

Workflow

Organizuje w firmie przepływ pracy poprzez automatyzację operacji biznesowych oraz porządkuje grupy zadań przypisane do użytkowników w procesy – w obrębie systemu enova365 niezależne od obszaru firmy.

wtfdivi014-url4

BI

To zaprojektowana z myślą o użytkowniku końcowym aplikacja BI, która zapewnia dostęp do wiedzy bez konieczności tworzenia skomplikowanych analiz. Dzięki kompatybilności z zewnętrznymi narzędziami analitycznymi moduł spełnia również oczekiwania managerów czy analityków.

enova365 w ofercie KJM Soft

Główna działalność KJM Soft to obsługa autorskiego oprogramowania wspomagającego sprzedaż, obrót towarowy, gospodarkę magazynową, obsługę finansowo księgową i kadrowo-płacową przedsiębiorstwa. Oferujemy profesjonalne wdrożenia oraz stałe wsparcie powdrożeniowe. Nasi programiści dbają o rozwój i aktualizację oprogramowania, a pracownicy działu wdrożeń o codzienną wygodę użytkowania ponad 500 firm, w których pracuje blisko 3000 stanowisk komputerowych.

KJM Soft jest również oficjalnym dystrybutorem systemów informatycznych klasy ERP – enova365 firmy Soneta. Jako Autoryzowany Partner prowadzimy sprzedaż i wdrażanie systemów ERP enova365. Po przeprowadzeniu analizy Twoich potrzeb w zestawieniu z modelem biznesowym i strukturą Twojej firmy przedstawimy korzyści płynące z wdrożenia tego systemu. Wskażemy, które moduły warto wybrać, aby maksymalnie usprawnić procesy zachodzące w w Twojej działalności.

Wdrożenie systemu to skomplikowany proces, ale my dołożymy wszelkich starań, aby określić harmonogram oraz wyróżnić etapy w taki sposób, aby działanie Twojej firmy nie zostało zakłócone. Po wdrożeniu zapewnimy pomoc przy pierwszym uruchomieniu systemu. System jest na bieżąco aktualizowany i dostosowywany do bieżących przepisów - w ramach ważnej gwarancji zawsze posiadasz dostęp do aktualnego oprogramowania. Wraz z rozwojem Twojej firmy możesz poszerzyć instalację o dodatkowe moduły lub wyższą wersję wyłącznie za różnicę w cenie.

Warianty funkcjonalne

WERSJA SREBRNA

Rozwiązanie dla mikro- i małych firm.

WERSJA ZŁOTA

Przeznaczona dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

WERSJA PLATYNOWA

Przeznaczona dla firm wielooddziałowych i korporacji, wymagających profilowanych funkcjonalności.

Możliwości licencjonowania

Zakup

Standardowa forma, dzięki której stajesz się dożywotnim właścicielem licencji z możliwością aktualizacji oprogramowania do nowych wersji. W cenie zakupu otrzymujesz 12-miesięczną gwarancję. To rozwiązanie dla tych, którzy preferują formę zakupu na własność, lub otrzymują dotację bądź leasing na wdrożenie systemu.

Abonament

Możliwość wynajęcia oprogramowania w modelu opłat abonamentowych za korzystanie z wybranych modułów systemu. Opcja idealna dla małych i średnich firm o dynamicznej strukturze zatrudnienia.

Chmura

Oferta oprogramowania w chmurze to model usługowy. Obejmuje wynajem modułów w abonamencie wraz z serwerem w chmurze Microsoft Azure, aktualizacjami i backupami za abonamentową, miesięczną opłatę. Rozwiązanie polecane dla firm, które nie chcą inwestować w zaplecze IT.

Nowe zasady Split Payment – sprawdź, czy twoją firmę obejmie nowelizacja

Co zmieni się od 1 listopada 2019 r.?  

Na mocy uchwalonej 19 lipca 2019 r. Ustawy o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw, od 1 listopada 2019 mechanizm podzielonej płatności będzie obowiązkowy dla towarów i usług wrażliwych. Obejmuje ona grupę blisko 150 towarów i usług przekraczających kwotę 15 tysięcy złotych.

Najistotniejsze towary i usługi objęte split payment to:

  • wyroby ze stali, metale szlachetne, metale kolorowe;
  • odpady, złom, surowce wtórne;
  • elektronika – m.in.: procesory, smartfony, telefony, tablety, netbooki, laptopy;
  • konsole do gier, tusze, tonery, dyski twarde;
  • paliwa do napędu samochodów, oleje opałowe i smarowe;
  • prawa do emisji gazów cieplarnianych;
  • roboty budowlane;
  • węgiel;
  • handel częściami do samochodów i motocykli

Obowiązek stosowania split payment występuje, gdy zostaną spełnione warunki:

  • obowiązek podatkowy;
  • dostawa towarów lub świadczenie usług oraz data wystawienia faktury przypada po 31 października 2019 roku;
  • wartość brutto transakcji wynosi powyżej 15 tysięcy złotych lub równowartość tej kwoty;
  • co najmniej jedna pozycja z faktury zawarta została w załączniku 15 znowelizowanej ustawy o VAT;
  • sprzedawca oraz odbiorca są podatnikami (transakcja B2B, niezależnie czy nabywcą jest podatnik VAT czynny czy zwolniony).

Wyzwania płynące z nowego rozwiązania

Metoda podzielonej płatności ma być lepszym rozwiązaniem zapewniającym transparentność rozliczeń podatku od towarów i usług. Zachętą do stosowania split payment, mają być udogodnienia dla nabywców (na przykład zmniejszenie kwoty zobowiązania podatkowego i brak odpowiedzialności solidarnej). Z drugiej strony nie ulega wątpliwości, że podzielona płatność może prowadzić do zaburzeń płynności finansowej firm.

Obligatoryjny split payment dotyczy branż szczególnie narażonych na wyłudzenia skarbowe, chodzi więc o wyeliminowanie ryzyka nieodprowadzania zapłaconego podatku VAT oraz innych nadużyć.

Oprogramowanie enova365 jest gotowe, aby pomóc odnaleźć się firmom w nowej rzeczywistości. System umożliwia wprowadzanie do systemu rachunków VAT oraz powiązanie ich z odpowiednimi rachunkami rozliczeniowymi, usprawnia zarządzanie realizacją przelewów MPP i wspiera rozliczanie rozrachunków realizowanych w mechanizmie podzielonej płatności. Wszystkie funkcjonalności związane ze zmieniającymi się przepisami prawa są opracowane z odpowiednim wyprzedzeniem i dostarczane użytkownikom enova365 bezpłatnie w ramach pakietu aktualizacji.

RODO, a enova365

enova365 to ceniony system ERP, który dostarcza narzędzi z zakresu księgowości, kadry, sprzedaży i wielu innych. Rozwiązanie dostępne jest zarówno w modelu tradycyjnym (zakup), jak i w wersji chmurowej. Przygotowano również pakietu funkcji, które pomogą użytkownikom w dostosowaniu ich działalności do wymogów RODO.

czytaj dalej

Biuletyn informacyjny nr 33 z dnia 03.04.2019 – enova365

Aby sprostać potrzebom IT Waszych przedsiębiorstw, równolegle poszerzamy naszą ofertę o kolejne rozwiązania, które będą umożliwiać sprawniejsze zarządzanie oraz rozwój Państwa firm. Dlatego miło nam poinformować, że zostaliśmy oficjalnym Autoryzowanym Partnerem systemu enova365 – najnowszej generacji oprogramowania ERP przeznaczonego do kompleksowego zarządzania firmami oraz instytucjami. Jednocześnie informujemy, że wciąż wspieramy i będziemy rozwijać nasze autorskie oprogramowanie: SOOT, SOMAG, F-K, KADRY-PŁACE.

czytaj dalej